2012 arengukava / tegevuste kokkuvõte
1 INNOVAATILISUS
|
tegevus
|
Oodatav tulemus
|
Kokkuvõte
|
Teaduspõhiste programmide rakendamine
|
EQUAS projektis osalemine
|
Uute teadmiste saamine ja rakendamine
|
EQUASS kvaliteedinõuetest lähtuvalt organisatsiooni töökorraldamine
Meeskond kaasatud
|
2 KESTEV ARENG
|
tegevus
|
Oodatav tulemus
|
Kokkuvõte
|
Traditsioonide hoidmine, arendamine
|
Näidendite kontserdite, näitustega esinemine maakonnas.
Töötoad/seminarid
|
Turvalisus ja stabiilsus
|
Kliendid saavad tunnustuse, medalid
Liili Puhu – kliendi meeskond, spordivõistlustel osalemine
Lisaväärtus: ajasisustamine ja meelelahutus kutsujatele
Itta Arak- 6 etendust
Heidi Oja -2 kontserti
A Kessler -7 näitust
Sihtgrupi vajaduste teadvustamine.
Linda Luhse -2 töötuba
mk. sotsiaaltöötajatele
|
Teenusemahu suurendamine
|
Taotlus SKA täismahus lepingu sõlmimiseks
|
Teenuse kättesaadavus
|
Tegemisel /Jätkata 2013
|
Kliendi ind tegevuskava koostamine
|
Klientide soovide, eesmärkide selgitamineks individuaalsed vestlused/intervjuu
|
Plaanitäitmise regulaarne ülevaatamine, kliendid kaasatud
|
Järgmise aasta tegevuste planeerimise aluseks kliendi enda sõnastatud soov/eesmärk
Jätkata, 2013 aasta lõpus koos kliendiga tulemuste hindamise dokumenteerimine
|
3. Professionaalsus
|
tegevus
|
Oodatav tulemus
|
Kokkuvõte
|
Personali juhtimine
|
Ametijuhend
Tööülesanded (vastutusala)
|
Personali nõuded ja töökoormus täpsustatud
Rollid ja vastutus määratud
|
Ametijuhend
Tööülesanded (vastutusala)Itta Arak 2012
|
Professionaalsuse tagamine
|
Arenguvestlus
Koolituskava
|
Töötulemused ülevaadatud, saadud tagasiside, arendamist vajavad valdkonnad väljatoodud
Arenguks vajalikud ressursid hinnatud.
Vajalikud koolitused planeeritud
|
Arenguvestlus
Linda Luhse
Koolituskava
Itta Arak
|
Personalipoliitika väljatöötamine ja rakendamine
|
Sisekoolitused
Tunnustamine
Rahulolu küsitlus
Vabatahtlike rakendamine
|
Motiveeritud meeskond
|
Tunnustamine
Rahulolu küsitlus
tegemisel 2013 sisekoolitused,
vabatahtlike rakendamine
|
4. Kvaliteedi- süstemi juurutamine
|
Tegevus
|
Oodatavad tulemused
|
Kokkvõte
|
1. EQUASS projektis osalemine
|
Kogemuskoos- olekutel osavõtt
|
Kvaliteedile vastava teenuse pakkumine
|
|
2. Organisetsiooni eneseanalüüs (siseaudit)
|
Süsteemne (10 kriteeriumi järgi) protsessi, tegevuste sisu ja dokumentatsiooni ülevaatamine
|
Parendamist vajavate valdkondade väljatoodud
|
Puuduste tuvastamine
|
Kvaliteedi juhtimine
|
1. Strateegilise arengukava koostamine
|
Organisatsiooni arengusuunad dokumenteeritud. Püstitatud eesmärkide saavutamiseks tegevused planeeritud
|
Strateeguline arengukava 2012-2014
|
Tulemuste mõõtmine
|
3. Standardite kehtestamine
|
On võimalik hinnata asutuse töö tulemuslikust
|
Koostatud kvaliteedi juhtimise käsiraamat. Organisatsiooni töö põhimõtted ja eeskirjad dokumenteeritud
|
Töö planeerimine
|
Aastaplaan
Tulemuste analüüs.
Tagasiside
|
Töö järjepidevus ja tulemustest lähtuvalt arengu planeerimine
2013 aata parendustegevuste planeerimine
|
2012 aastaplaan
2012 aasta tegevuste analüüs
2013 aataplaani koostamine
PDCA rakendamine
|
5.Kaasamine
|
Tegevused
|
Oodatav tulemus
|
Kokkuvõte
|
Koostöö arendamine
|
1.Kliendi ind arenguplaani koostamine
|
Klient on jõustatud. Plaan koostatud , klient on teadlik ja motiveeritud koostööle
Kliendi soovid ja vajadused väljaselgitatud, arvestatud
|
Iga tegevusjuhendaja temale määratud klientidega
Ind tegevuskava 40 kliendile
|
|
2. Kliendi tagasiside
|
Kliendid on hindanud ise oma saavutusi, nimetanud kitsaskohti
Kliendi vajadused täpsustatud
|
Tagasiside kokkuvõte esitatud dets koosolekulAime Kessler
|
|
3. Klientide organisatsiooni toetamine
|
Kliendid saavad teha ise otsuseid
|
Eneseesindajate grupi moodustamise motiveerimine
Liili Puhu
Linda Luhse
|
|
Personali rahulolu küsitlus
Partnerite tagasiside
|
Personal motiveeritud
Partnerite soovidega/vajadustega arvestatud
|
Org liikmed tegid ettepanekui töö paremaks korralduseks
Itta Arak
Halva laekumise tõttu partnerite tagasiside väljasaadetud korduvalt
|
6 Usaldusväärsus
|
Tegevus
|
Oodatav tulemus
|
Kokkuvõte
|
Kommunikatsiooni täiustamine
|
Tagasiside ja aruandlus kodulehel
Siseauditi
Välisaudit
Revisioon
Töökoosolekud
Üsldkoosolekud
Avatud uste päev
|
Tulemuslik meeskonnatöö
Kogukonna teadlikkus organisatsiooni tööst ja sihtgrupi vajadustest
|
Läbiviidud siseaudit, välisaudit, revisiojon, töökoosolekud ja üldkoosolek
2013 tagasiside, aruandlus kodulehele, avatud uste päev
|
MTÜ VILJANDIMAA SINGEL VAIMSE TERVISE PÄEVAKESKUSE
2012.A. KLIENDIUURING
-
UURINGU TAUST
Käesolev uuring on ajavahemikul 01.04.2012 – 30.04.2012 meie päevakeskuse klientide seas läbi viidud ankeetküsitluse põhjal. Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada :
-
klientide ootused ja nägemus päevakeskuse tööst
-
teenuse kasutamine ja rahulolu teenusega
-
päevakeskuse probleemid ja tugevused kliendi silmade läbi
Uuringu valimisse planeeriti kaasata kõik 40 klienti . Reaalselt kujunes vastanute arvuks 35.
Andmekogumisinstrumendina rakendati küsimustikku, mis koosnes 6 suletud ja 3 avatud küsimusest.
2.UURINGU TULEMUSED
Respondentide grupp koosnes15 mehest ja 20 naisest. Enamus respodente (26 ) kuulusid vanusegruppi 30 kuni 60 aastat. Noorim küsitletu oli 20- ning vanim 62- aastane.
20-29 5 klienti
30-39 10 klienti
40-49 9 klienti
50-59 7 klienti
60-69 4 klienti
Respodentidest oluline osa ( 30 ) nimetas koduse keelena eesti keelt ning 5 vastajat olid kakskeelsed ( eesti ja vene keel ).
Suurem osa respodentidest ( 21 klienti ) ei ela üksi:
elab koos vanemaga – 13 vastanut,
koos abikaasaga – 5 vastanut
koos sugulasega – 1 vastanu.
Üksinda elab - 6 isikut
Toetatud elamise pinnal elab - 8 inimest.
Vastanutest omab kogemust ( „staaži“ ) Singeli päevakeskuse kliendina :
10-12 aastat - 13 isikut
5-9 aastat - 7 isikut
4 aastat - 5 isikut
3 aastat - 4 isikut
2 aastat - 6 isikut
Enamiku küsitletute ( 34 ) hinnangul vastab Singeli Vaimse Tervise Päevakeskus nende ootustele.
3.KOKKUVÕTE
MTÜ Viljandimaa Singel Vaimse Tervise Päevakeskuses 01.04.2012 -30.04.2012 läbiviidud kliendiküsitluse käigus kaardistati:
-
Kliendi ootused: samasuguse töö ja võimaluste jätkumine samades ruumides, tema vajaduste ja ootustega arvestamine, aitamine ja ära kuulamine, info andmine, mõistmine
-
Kliendi nägemus päevakeskusest: korras, puhas ja turvaline, igapäevast toimetulekut toetav, asjalike ja abivalmis töötajatega, mitmekesiseid arenemis- ja osalemisvõimalusi pakkuv
-
Klientide rahulolu. Kliendid on saadud teenusega rahul. Oodatakse samasuguse töö jätkumist ning moodsama tehnika saabumist.
-
SINGELI Vaimse Tervise Päevakeskuse tugevad, positiivsed küljed kliendi pilgu läbi:
-Hoolivad ja mõistvad, oskuslikud töötajad
-Puhtad ja korras, kodused ruumid
-Mitmekülgsed võimalused
-Abi ja arusaamine
-Info majasisese tegevuse ja muude abivõimaluste kohta
-Huvitavad, harivad ja kasulikud üritused, tegevused ja ekskursioonid, festivalid, võistlused, kohtumised, väljasõidud, laagrid, õpitoad jne
2012 teostatud RIIKLIKU JÄRELVALVE TULEMUSED
Erihoolekandeteenuste osutamise riiklik järelevalve akt 18-6/1592
I ÜLDSÄTTED
1.1 Järelevalve teostamise õiguslik alus: sotsiaalhoolekande seaduse §-d 38 ja 38
1.2 Järelevalve teostamise koht MTÜ Viljandimaa Singel Päevakeskus, Vabaduse plats 6, 71020 Viljandi, daycare@matti.ee
1.3 Järelevalve teostamise aeg: 17.12.2012
1.4 Eelmise järelevalve läbiviimise aeg: 12.05.2011
1.5 Järelevalve liik: Plaanijärgne
1.6 Järelevalve teostaja: Ingrid Mägi Sotsiaalkindlustusameti sotsiaalteenuste ja ekspertiisi osakonna järelevalve peaspetsialist
II RIIKLIK JÄRELEVALVE Kontrollimise tulemused:
2.1 Kontrolliti riikliku järelevalve käigus alljärgnevate erihoolekandeteenuste osutamist:
2.1.1 igapäevaelu toetamise teenus (edaspidi IT teenus).
1. Üldnõuded erihoolekande-teenustele SHS § 11
p 1 isiku teavitamine kodukorrast suuliselt või kirjalikult;
p 3 teenusel oleva isiku dokumentide kogumine ja säilitamine;
p 4 nõuded personalile;
p 5 tegevusplaanide koostamine;
p 10 teenuse osutamise lõpetamisel isikule kirjaliku hinnangu koostamine ja edastamine Sotsiaalkindlustusametile hiljemalt koos viimase arvega;
p 12 ruumide ja maa-ala vastavus tervisekaitsenõuetele.
IV KOHUSTUSED RIKKUMISTE KÕRVALDAMISEKS
4.1 Riiklik järelevalve Rikkumisi ei tuvastatud
4.2 Lepinguline järelevalve Rikkumisi ei tuvastatud.
V JÄRELKONTROLL
5.1 Järelkontrolli teostamine ei ole vajalik
Järelevalve akti koostaja: Ingrid Mägi Sotsiaalkindlustusameti sotsiaalteenuste ja ekspertiisi osakonna järelevalve peaspetsialist
|