Eesti English Русский

2012 arengukava /tegevuste kokkuvõte

2012 arengukava / tegevuste kokkuvõte

 

1 INNOVAATILISUS

tegevus

Oodatav tulemus

Kokkuvõte

Teaduspõhiste programmide rakendamine

EQUAS projektis osalemine

Uute teadmiste saamine ja rakendamine

EQUASS kvaliteedinõuetest lähtuvalt organisatsiooni töökorraldamine

Meeskond kaasatud

 

2 KESTEV ARENG

tegevus

Oodatav tulemus

Kokkuvõte

Traditsioonide hoidmine, arendamine

Näidendite kontserdite, näitustega esinemine maakonnas.

Töötoad/seminarid

Turvalisus ja stabiilsus

 

 

Kliendid saavad tunnustuse, medalid

Liili Puhu – kliendi meeskond, spordivõistlustel osalemine

Lisaväärtus: ajasisustamine ja meelelahutus kutsujatele

Itta Arak- 6 etendust

Heidi Oja -2 kontserti

A Kessler -7 näitust

Sihtgrupi vajaduste teadvustamine.

Linda Luhse -2 töötuba

mk. sotsiaaltöötajatele

Teenusemahu suurendamine

Taotlus SKA täismahus lepingu sõlmimiseks

Teenuse kättesaadavus

Tegemisel /Jätkata 2013

Kliendi ind tegevuskava koostamine

Klientide soovide, eesmärkide selgitamineks individuaalsed vestlused/intervjuu

Plaanitäitmise regulaarne ülevaatamine, kliendid kaasatud

Järgmise aasta tegevuste planeerimise aluseks kliendi enda sõnastatud soov/eesmärk

Jätkata, 2013 aasta lõpus koos kliendiga tulemuste hindamise dokumenteerimine

 

3. Professionaalsus

tegevus

Oodatav tulemus

Kokkuvõte

Personali juhtimine

Ametijuhend

Tööülesanded (vastutusala)

Personali nõuded ja töökoormus täpsustatud

Rollid ja vastutus määratud

Ametijuhend

Tööülesanded (vastutusala)Itta Arak 2012

Professionaalsuse tagamine

Arenguvestlus

 

 

 

 

Koolituskava

Töötulemused ülevaadatud, saadud tagasiside, arendamist vajavad valdkonnad väljatoodud

Arenguks vajalikud ressursid hinnatud.

Vajalikud koolitused planeeritud

Arenguvestlus

Linda Luhse

 

 

 

Koolituskava

Itta Arak

Personalipoliitika väljatöötamine ja rakendamine

Sisekoolitused

Tunnustamine

Rahulolu küsitlus

Vabatahtlike rakendamine

Motiveeritud meeskond

Tunnustamine
Rahulolu küsitlus

tegemisel 2013 sisekoolitused,
vabatahtlike rakendamine

 

4. Kvaliteedi- süstemi juurutamine

Tegevus

Oodatavad tulemused

Kokkvõte

1. EQUASS projektis osalemine

Kogemuskoos- olekutel osavõtt

Kvaliteedile vastava teenuse pakkumine

 

2. Organisetsiooni eneseanalüüs (siseaudit)

Süsteemne (10 kriteeriumi järgi) protsessi, tegevuste sisu ja dokumentatsiooni ülevaatamine

 

Parendamist vajavate valdkondade väljatoodud


Puuduste tuvastamine

Kvaliteedi juhtimine

1. Strateegilise arengukava koostamine

Organisatsiooni arengusuunad dokumenteeritud. Püstitatud eesmärkide saavutamiseks tegevused planeeritud

Strateeguline arengukava 2012-2014

Tulemuste mõõtmine

3. Standardite kehtestamine

On võimalik hinnata asutuse töö tulemuslikust

Koostatud kvaliteedi juhtimise käsiraamat. Organisatsiooni töö põhimõtted ja eeskirjad dokumenteeritud

Töö planeerimine

Aastaplaan

Tulemuste analüüs.

 

 

 

 

Tagasiside

Töö järjepidevus ja tulemustest lähtuvalt arengu planeerimine

2013 aata parendustegevuste planeerimine

 

2012 aastaplaan

2012 aasta tegevuste analüüs

2013 aataplaani koostamine

PDCA rakendamine

 

5.Kaasamine

Tegevused

Oodatav tulemus

Kokkuvõte

Koostöö arendamine

1.Kliendi ind arenguplaani koostamine

Klient on jõustatud. Plaan koostatud , klient on teadlik ja motiveeritud koostööle

Kliendi soovid ja vajadused väljaselgitatud, arvestatud

Iga tegevusjuhendaja temale määratud klientidega

Ind tegevuskava 40 kliendile

 

2. Kliendi tagasiside

Kliendid on hindanud ise oma saavutusi, nimetanud kitsaskohti

Kliendi vajadused täpsustatud

Tagasiside kokkuvõte esitatud dets koosolekulAime Kessler

 

3. Klientide organisatsiooni toetamine

Kliendid saavad teha ise otsuseid

Eneseesindajate grupi moodustamise motiveerimine

Liili Puhu

Linda Luhse

 

 

 

 

Personali rahulolu küsitlus

Partnerite tagasiside

Personal motiveeritud

 

 

 

Partnerite soovidega/vajadustega arvestatud

Org liikmed tegid ettepanekui töö paremaks korralduseks

Itta Arak

Halva laekumise tõttu partnerite tagasiside väljasaadetud korduvalt


 

6 Usaldusväärsus

Tegevus

Oodatav tulemus

Kokkuvõte

Kommunikatsiooni täiustamine

Tagasiside ja aruandlus kodulehel

Siseauditi

Välisaudit

Revisioon

Töökoosolekud

Üsldkoosolekud

Avatud uste päev

Tulemuslik meeskonnatöö

 

 

 

 

Kogukonna teadlikkus organisatsiooni tööst ja sihtgrupi vajadustest

Läbiviidud siseaudit, välisaudit, revisiojon, töökoosolekud ja üldkoosolek

2013 tagasiside, aruandlus kodulehele, avatud uste päev

 

 

 

MTÜ VILJANDIMAA SINGEL VAIMSE TERVISE PÄEVAKESKUSE

2012.A. KLIENDIUURING

 

  1. UURINGU TAUST

 

Käesolev uuring on ajavahemikul 01.04.2012 – 30.04.2012 meie päevakeskuse klientide seas läbi viidud ankeetküsitluse põhjal. Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada :

  • klientide ootused ja nägemus päevakeskuse tööst

  • teenuse kasutamine ja rahulolu teenusega

  • päevakeskuse probleemid ja tugevused kliendi silmade läbi

Uuringu valimisse planeeriti kaasata kõik 40 klienti . Reaalselt kujunes vastanute arvuks 35.

Andmekogumisinstrumendina rakendati küsimustikku, mis koosnes 6 suletud ja 3 avatud küsimusest.

 

2.UURINGU TULEMUSED

Respondentide grupp koosnes15 mehest ja 20 naisest. Enamus respodente (26 ) kuulusid vanusegruppi 30 kuni 60 aastat. Noorim küsitletu oli 20- ning vanim 62- aastane.

20-29 5 klienti

30-39 10 klienti

40-49 9 klienti

50-59 7 klienti

60-69 4 klienti

 

Respodentidest oluline osa ( 30 ) nimetas koduse keelena eesti keelt ning 5 vastajat olid kakskeelsed ( eesti ja vene keel ).

 

Suurem osa respodentidest ( 21 klienti ) ei ela üksi:

elab koos vanemaga – 13 vastanut,

koos abikaasaga – 5 vastanut

koos sugulasega – 1 vastanu.

Üksinda elab - 6 isikut

Toetatud elamise pinnal elab - 8 inimest.

 

Vastanutest omab kogemust ( „staaži“ ) Singeli päevakeskuse kliendina :

10-12 aastat - 13 isikut

5-9 aastat - 7 isikut

4 aastat - 5 isikut

3 aastat - 4 isikut

2 aastat - 6 isikut

 

Enamiku küsitletute ( 34 ) hinnangul vastab Singeli Vaimse Tervise Päevakeskus nende ootustele.

 

3.KOKKUVÕTE

MTÜ Viljandimaa Singel Vaimse Tervise Päevakeskuses 01.04.2012 -30.04.2012 läbiviidud kliendiküsitluse käigus kaardistati:

  • Kliendi ootused: samasuguse töö ja võimaluste jätkumine samades ruumides, tema vajaduste ja ootustega arvestamine, aitamine ja ära kuulamine, info andmine, mõistmine

  • Kliendi nägemus päevakeskusest: korras, puhas ja turvaline, igapäevast toimetulekut toetav, asjalike ja abivalmis töötajatega, mitmekesiseid arenemis- ja osalemisvõimalusi pakkuv

  • Klientide rahulolu. Kliendid on saadud teenusega rahul. Oodatakse samasuguse töö jätkumist ning moodsama tehnika saabumist.

  • SINGELI Vaimse Tervise Päevakeskuse tugevad, positiivsed küljed kliendi pilgu läbi:

-Hoolivad ja mõistvad, oskuslikud töötajad

-Puhtad ja korras, kodused ruumid

-Mitmekülgsed võimalused

-Abi ja arusaamine

-Info majasisese tegevuse ja muude abivõimaluste kohta

-Huvitavad, harivad ja kasulikud üritused, tegevused ja ekskursioonid, festivalid, võistlused, kohtumised, väljasõidud, laagrid, õpitoad jne

 

 

 

 

2012 teostatud RIIKLIKU JÄRELVALVE TULEMUSED

Erihoolekandeteenuste osutamise riiklik järelevalve akt 18-6/1592

I ÜLDSÄTTED

1.1 Järelevalve teostamise õiguslik alus: sotsiaalhoolekande seaduse §-d 38 ja 38

1.2 Järelevalve teostamise koht MTÜ Viljandimaa Singel Päevakeskus, Vabaduse plats 6, 71020 Viljandi, daycare@matti.ee

1.3 Järelevalve teostamise aeg: 17.12.2012

1.4 Eelmise järelevalve läbiviimise aeg: 12.05.2011

1.5 Järelevalve liik: Plaanijärgne

1.6 Järelevalve teostaja: Ingrid Mägi Sotsiaalkindlustusameti sotsiaalteenuste ja ekspertiisi osakonna järelevalve peaspetsialist

II RIIKLIK JÄRELEVALVE Kontrollimise tulemused:

2.1 Kontrolliti riikliku järelevalve käigus alljärgnevate erihoolekandeteenuste osutamist:

2.1.1 igapäevaelu toetamise teenus (edaspidi IT teenus).

1. Üldnõuded erihoolekande-teenustele SHS § 11

p 1 isiku teavitamine kodukorrast suuliselt või kirjalikult;

p 3 teenusel oleva isiku dokumentide kogumine ja säilitamine;

p 4 nõuded personalile;

p 5 tegevusplaanide koostamine;

p 10 teenuse osutamise lõpetamisel isikule kirjaliku hinnangu koostamine ja edastamine Sotsiaalkindlustusametile hiljemalt koos viimase arvega;

p 12 ruumide ja maa-ala vastavus tervisekaitsenõuetele.

IV KOHUSTUSED RIKKUMISTE KÕRVALDAMISEKS

4.1 Riiklik järelevalve Rikkumisi ei tuvastatud

4.2 Lepinguline järelevalve Rikkumisi ei tuvastatud.

V JÄRELKONTROLL

5.1 Järelkontrolli teostamine ei ole vajalik
Järelevalve akti koostaja: Ingrid Mägi Sotsiaalkindlustusameti sotsiaalteenuste ja ekspertiisi osakonna järelevalve peaspetsialist

Sisestused puuduvad